tirsdag 26. mai 2009

De søte <3

Min søte Charlotte ... Finnes ikke noe nydeligere <3
Min søte farmor <3>meg og Lottemoren min <3>



Den aller beste gutten i hele verden , Adrian , som er sønnen til Charlotte <3




Susan & Irmelin søtinger :)




Christine & Irmelin :) Søtingene <3>


Min søte pappa som jeg er så glad i <3>Dette er pusen min , Mina <3>




Mamma og meg etter tur på stoltzen <3> Mamma i konfirmasjon til min kusine :) Du er fantastisk <3>
Min kjekke bror :) Glad i deg gutten <3>
June og Susanne , dere er fantastisk <3>Tonje , Charlotte og meg :) Liker dere ...




Meg , Susanne og Benedicte :) Dere er søøøt <3> Stian , min beste & meg :) <3> Anette , min morrojente :) Du er søt <3 Julie , min beste kusine som jeg elsker over alt <3>







4 kommentarer:

  1. Heisann :) Du som er søt her! Må finne på noe en dag snart :) <3
    Kjempefin blogg, du er flink!
    Glad i deg - hilsen susanne !

    SvarSlett
  2. Hei Susanne <3
    Ja , det må vi :) miss you <3
    Tusen takk , hihi ..
    Glad i deg og :-D

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !