onsdag 13. mai 2009

Snart bursdag :-)

Ja , nå har jeg snart bursdag :)
Gleder meg så sykt til å bli 18 år , endelig myndig og kan gjøre akkurat det som passer meg :D
Ser veldig frem til festen meg og Julie skal feire sammen på lørdag i grisehuset !!!
I anledningen kjøpte jeg to kjoler når jeg var i åsane med Hilde og Tonje :)
Her ser du dem :)



Denne var veldig fin og passet til skoene jeg kjøpe , så jeg tenkte jeg skulle bruke denne på festen og visst jeg søler , skifter jeg til den andre :p


Denne er jeg sykt fornøyd med , for den skjuler det jeg ikke er førnøyd med , som magen og lårene . Perfekt :)
Og så rosafargen er jo dreaming <3
Kan jo faktisk bruke den i sommer også : - )
Hva syns dere om kjolene ?
Nå skal jeg se paradise og så skal jeg ligge i sengen å lese til teorien , og drikke en deilig smoothie : )
Snakkes søtiser <3
- Ida Thunestveit <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !