mandag 1. juni 2009

Grillings + langhelg :)

Torsdag etter skolen dro jeg ut til Charlotte og Adrian :) Vi var ute å lekte i hagen slik at Adrian fikk slite seg ut til han skulle legge seg :) vi storkoste oss alle tre :)
Og så er han jo bare verdens herligste gutt noensinne <3


Meg og Adrian på trampolinen :) Dette var gøy ...
Mamma Charlotte og Adrian på trampolinen :) Koser seg begge to <3


Fredag var klassen i Tone :)
Der skulle vi grille , ha litt aktiviteter og bare kose oss :)
Kjempe kjekk dag der alle koste seg :) alltid kjekt å gjøre noe sammen utenfor klasserommet :)
Vi hadde blandt annet sekkeløp , morderen , rebus , spørsmål osv :)
Her er meg og søte lille Irmelin aka. jenten med kofferten <3

Grillen med alt det gode på :) Fikk til og med poteter som Kim Anh hadde tatt med :)
Vi blei så mett hele gjengen , og vi som skulle ha leker etterpå :p huff ...
Men grillmat er alltid godt , så jeg klager ikke så lenge jeg får :) hihih ...

Her gjør vi oss klar til sekkeløp , tror jeg , visst det ikke er til morderen :)

Her er Irmelin som gjør i stand grillen :) Søte :)



Her er altså hytten vi har vært på i helgen , fra fredag til søndag :)
Det var meg , mamma , vegar , nina , susanne , tante keth , onkel jarle , tante monika , nora og ida elisabeth.
Vi har hatt det kjempe koselig alle sammen :)
Bare nøte fineværet så lenge det var ...
Noen har gått på fjelltur , mens andre har ligget ved hytten å solt seg og hatt vannkrig :D
Lørdag stod vi opp til nydelig frokost før vi dro inn til Norheimsund for å handle :)
Vi gikk litt i butikker , så spiste vi is på bryggen og matet endene :)
Når alle var "lei av bylivet" dro vi tilbake og koste oss enda mer i solen :)

Grillet om kvelden :)

Søndag gikk de voksne + vegar på gjelltur for å fiske og litt sånn , mens resten var igjen å solte oss , gikk en liten tur nedover veien , hadde vannkrig og varmet opp maten fra grillingen kvelden før :D
Når de andre kom igjen fra fjelltur , spiste de , så dusjet vi og ryddet og vasket ut , så dro vi hjem :D I love the sun and cabinlife <3 God helg :)

Nina og Susanne koser seg i solen <3 Herlig sommerbilde ""

Meg som nyter solen til det fulle :) Kan ikke bli bedre enn hytteliv og SOL <3

Ikke akkurat det mest flatterende bildet , men det lyyyser sommer , og da er jeg fornøyd <3
Blitt brun er jeg også , så nå kan sommeren bare komme for fult !
Btw , bare litt over en mnd til SYDEN :-D ÅÅ herre !!!

xoxo
Ida Emilie Thunestveit <3

4 kommentarer:

  1. hihi, fin blogg :) skikkelig søte bilder! nå fikk jeg lyst på grillmat

    SvarSlett
  2. takk :)
    hehe , det er kjempe godt :)

    SvarSlett
  3. Gud så søt jeg var på alle bildene :-) <3 I love Anette

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !