torsdag 11. juni 2009

Koselig <3

Nå sitter jeg hos Charlotte , for det ble for kjedelig å sitte hjemme , så hvorfor ikke øve litt her i stede og kose oss med film i stede for å sitte alene hjemme til jeg blir gal å snakker med meg selv :p for det kan skje :) hihih ...

Nå sitter vi å ser bruder i krig , som jeg kjøpte hinn dagen , for jeg klarer ikke konse mer i dag på teori teori og enda mer teori .. det eneste jeg har gjort i dag utenom å handle og kjøre hjem fra knarvik :p for ett liv :)
Gleder meg til jeg er ferdig :D

Sitter å øver som en luddig liten jævel :)

<3


Her sitter jeg og koser litt med Adrian før han skulle legge seg :) Er han ikke søt ?
Han er helt nydelig , og tante sin lille tullegutt <3<3
Bare ett lite innlegg om min dag/kveld så langt og hva jeg kommer til å gjøre resten av den nydelige kvelden ....
Se på film og kose oss med godis :)
Hva skal dere i kveld da/gjort så langt ? :)
Talk to you allways :)
xoxo !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !