mandag 15. juni 2009

dårlig !

I går var jeg så dårlig etter lørdagen , så fikk ikke skrevet noe på datan , for jeg bare sov og spydde :p fikk ikke i meg noe mat !!! jeg som må ha mat da , vettu .. kipt ..
Følte meg helt crap i går mens jeg egentlig hadde mest lyst å reise til byen med Charlotte og Adrian og spise is , burger og ligge i parken og sole meg ...
Det var døds fint vær in arna i går , og så lå jeg inne hele dagen :/ hmm ...


Øvde litt til teorien i går også , tok litt prøver på nettet ... var chill i går , men ikke dog chill .. helt forferdelig , men var egentlig verdt det , for jeg hadde det super gøy på lørdag med min Lotte <3>Håper dere skal få noe godt ut av dagen dere også ? :)

nå stikker jeg , så ha en finfin dag alle sammen så blogges vi ..
- Ida Emilie Thunestveit <3>


BTW , et bilde av meg fra 2005 , på vei hjem fra Kreta :) funny !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !