lørdag 13. juni 2009

en liten titt innom :)


Nå tar jeg en liten titt innom the blogg for å gi dere en liten oppdatering om min kveld i dag :)
Nå skal vi spise spagetti og kjøttdeig til middag :) nammenam :)
Så skal vi vente på at Jannesøta skal passe Adrian mens meg , Lotte og Tonje shall hit the town :)
My sweet mama skal kjøre oss til toget , så skal vi vorse i leil til moren til Charlotte in the bergenby :) yyy ...
I dag SKAL vi innom the sjøboden og svinge oss litt , så det skal bli kul : )
Titta innom min nya blogg , men jag har inte helt startad den upp enn , så det er just typ 2 innlegg , men kos er :)
Jentetur på byen er ju alltid roligt :)
Vi snakkes med bilder og update i morgon i stellet , sidan jag inta har bilderna enn :p
Vi pratas , cpbloggere as I love so much <3

2 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !