tirsdag 9. juni 2009

Fra de siste dagene :)

Heisann ppl :)
Litt lenge siden jeg har skrevet nå , så blir ett innlegg om de siste dagene mine ...


Fredag :
På fredag var jeg på bursdagsvors hos Christine , som fylte 22 år :) HURRA !! :-)
Vi hadde det kjempegøy .. Satt på terassen og koste oss , alle jentene til Christine , før vi dro på byn ..
Det ble en kveld fylt med alkohol , dansing og morro .. I had so much fun , girl <3


Lørdag :
På lørdag var jeg hjemme og kulte an med pusen og litt øving ..
Jeg fikk ett kjedelig øyeblikk , og da fikk pusen min gjennomgå .. Mina var litt skitten når hun kom inn etter tydeligvis en tur i bedet eller skogen :p
Jeg kjedet meg , og da fikk hun seg sitt aller første BAD . Alle puser sitt mareritt , men gøy for meg :) hehe ...
Hun var hvertfall rein og fin etterpå , men hun frøs og var litt skuffet , så jeg tok en håndduk rundt hun og teppe over begge oss , så fikk hun kos mens vi såg på film :)
I'm so SNILL ;)
Under øvingen til eksamen fikk jeg ett kjedelig øyeblikk til , så da fikk tåneglene gjennomgå :p
Ble det fint ? :)


Søndag :
Søndag gikk til til mer øving til eksamen , så ellers kjedelig dag ..
Satt meg gjerne ut i solen sånn at jeg kunne få slikke litt sol mens jeg pinte meg sjøl . Men fant fort ut igjen at jeg kunne ikke risikere å få hjerteinfarkt pga. alle biene som fløy rundt meg og skulle spise meg , så jeg måtte flytte meg inn igjen :/
Mamma kom hjem igjen i dag fra bobiltur med Roald , så da såg meg og mamma på film :)
Etter filmen dro meg og pappa og kjøpte is , og koste oss i solen :-D
Etterpå grilte vi at home ... Nam nam <3

Mandag :
Ett vakkert bilde av min 18 år gamle nydelige Tonje <3
Mandag 8 Juni fylte TONJE VASSNES , my girl , 18 hele år :)
Nå er du vel glad vennen min ? <3
På torsdag skal vi ha jentevors før vi skal på TONJE sin første offisielle byntur :)
(hun har sneke seg inn før denne lille tulla her da) :) hihih ...
Jaja , gratulerer med dagen i går vennen og håper du koste deg i familiebesøket , der jeg også var , med pizza og kaker :) ?!
Kjempe koselig !!!!


Her er meg og Prince , som også kom på besøk i går ... Han kom vel egentlig for å hente Sandra (naboen) som var der , for hun kan ikke gå bra bissevovven før han blir engstelig og redd for henne med en gang :) hihih ... Søtt <3
Kommer og stjeler han en natt :)
TTYA :)
-Ida Emilie <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !