mandag 22. juni 2009

da drar jeg !

God morgen :)
Nå skal jeg trene i en time med rokkering , stepp og litt styrke før jeg hopper i dusjen og drar ned på øyrane for å ta litt sol , sjekke banken og litt sånn !
Etter det skal jeg sitte ute i solen (det er ikke så alt for fint vær) og lese til teorien ..
Seinere skal meg og mamma på shopping in the åsanehood visst ikke hun plutselig ombestemmer seg igjen , alltid noe hun skal gjøre vett :p
Håper jeg har fått sommerpengene i dag forresten , men tviler jeg får de uten kamp , for lmc/leater man er og har aldri vært flink med utbetaling !! synd :/
Q: Noen som skal noe gøy i dag?
Q: Andre som har begynt å trene før bikini sesongen ? hihi !

kisses and hugs <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !