torsdag 11. juni 2009

Teoriiiii :(

I dag stod jeg opp superduper tidlig for å være med mamma til knarvik på jobben , så jeg kunne øve på teorien , ta prøver på nettet før jeg skulle bort og ta den , noe som ikke ble noe av :p
Jeg klarte hele prøven med akkurat 7 feil EN GANG ...
supert , eller hva mener dere :p ? hehe ..
Nå er jeg kommer hjem igjen etter handling av sprit og litt digg til helgen , så nå sitter meg og mamma og ser på friends , mens jeg blogger litt til dere :) som dere sikkert skjønte :)
Skulle egentlig på byn i dag med Tonje , Hilde og Charlotte , men Charlotte kunne ikke , og jeg fikk en dårlig følelse som jeg får av og til å da pleier det å skje noe også , så jeg må holde meg hjemme i dag :p
Ha en home alone kosekveld & kanskje besøke Charlotte og Adrian en tur :)

Her under på bildet er da meg , veldig nervøs siden øvingen går rett vest , og jeg skulle egentlig ta teorien i dag , men så ringe jeg til kjørelæreren min , og han sa hvis jeg ikke klarte den nå , fikk jeg mest sannsynlig ikke oppkjøring før ETTER ferien , og det er glemmesak , så da skal jeg være med mamma på jobb på mandag også , så skal jeg ta den da , og stååå :) og så få lappen før sommerferien begynner for real :) sånn at vi kan ta roadtrip , oh je :)
Noen som har tatt teorien og syns den var skummel/helt grei ?


Gikk bare bedre og bedre i dag , fikk mindre og mindre feil på begynnelsen , men altså not perfect , but not long from :p eller no sånt :) hihih ...

Blogger ett innlegg i morgen om jeg dro på byn eller hadde kosekveld :) med bilder ofc !
Glad i dere , TTYA <3

- Ida Emilie

2 kommentarer:

  1. Dakar vennen !
    Jeg vet du klarer teorien ! ;-)

    SvarSlett
  2. Håper jeg klarer det , ellers blir det leeenge til den roadtripen :/

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !