mandag 15. juni 2009

dagen min som ble ødelagt, i bilder

I dag stod jeg opp i håp om å få en fin og nødvendig øvedag , og godt med trening :)


Spiste youghurt oppå eple og banabiter med kanel , snakk om godt og sunt <3>

Spiste også knekkebrød , og drakk te og vann , deilig deilig !!

Midt i frokosten , når jeg var så glad, så ringte en politidame ang. en episode på festen min som jeg har sagt 1000 ganger til han noe skjedde med at jeg ikke såg NOEN TING , men allikavel må jeg inn til avhør , 1 mnd etter hendelsen . irriterende kan du tro !! i could kill !!!


Nå er jeg slik !!!! :
Jeg har mest lyst og drikke masse slik:






Og spise masse slik:




Og spise en stooor sånn her :

Men i stede må jeg lese masse slik :
Og trene masse på denne :


Etterfulgt av masse slik etter litt mer lesing:

SOOOOVING <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !