tirsdag 9. juni 2009

Litt forskjellig :)

Heisann :)


Nå er det lenge siden jeg har skrevet , så nå blir det ett litt langt innlegg :)
På fredag var jeg hor Christine på bursdagsvors :)

Denne søte jenten på bildet under ble 22 år :) Så da måtte vi feire henne :)

Vi satt ute å drakk på terassen og hadde det kjempe kjekt :)

Hurra for Christine :)

Etter vorset dro vi på byn og hadde en kjempe kjekk kveld med mye dansing :)


Søte Christine som hadde bursdag :)

Lørdag :


Her er en vasket pusekatt som ikke likte så veldig godt å bli badet for aller første gang :) hehe .. Men hun var veldig søt da <3>

Øvde litt i dag , men så ble jeg så lei og nervøs , så jeg lakket heller neglene :)
Ble det fint ? :)

Ellers kom lørdagen med til litt grilling hos min kjære pappa :)
Det var kjempe koselig <3 href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjYNgBjOqe_f5-aSoRtBoFfnK-sTApDAQYlUinhS8ZsrA1HMhsu73uLWuI0zl43h6YwygvraRbLywwYR1OgGdkXkb-8oYTolVxBua7HdpbXjDFwVFfhTkjuGy5N2zy5whjWphcyIygFCvp-/s1600-h/ute+en+torsdag+119.jpg">


Søndagen gikk til litt mer øving for eksamen ... Jeg satt ute i solen og koste meg , så godt som jeg kunne med litt lesing , men flyttet meg fort inn igjen , siden det kom bier og skulle spise meg hele tiden ... Sykt skummelt , så jeg trodde jeg skulle få hjerteinfarkt noen ganger :@

Mandag :
Bursdagen til Tonjepus <3 id="BLOGGER_PHOTO_ID_5345227167161520178" style="DISPLAY: block; MARGIN: 0px auto 10px; WIDTH: 400px; CURSOR: hand; HEIGHT: 266px; TEXT-ALIGN: center" alt="" src="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiFlo9rw54XcuwEXyhBUHMfp5lblcG52ks7HDlamGCcLM-DTIInERndub5o1ZP-vuuWCcQfONG9KL3soB5B6cDuwwJUpz1NLPr6eBxvF-m5AYpu5f86ckAb_7pWhe6PS5wYzDYoCCydM_1O/s400/ny+mappe+006.jpg" border="0">Her er meg og Prince , naboSandra sin hund ... Var den ikke søt ? :)
Skal opp der å stjele den en natt :D haha ...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !