onsdag 17. juni 2009

Litt bilder fra i går og i dag - deilig med sol <3

Dette er yndlingsgutten min , Adrian , som jeg elsker ;

Tonje som vasker ;


Jeg såg på ;


Spiste is på mormors ;



Tonje drakk ekkel milkshake ;



Namnam ;



Fin utsikt på lone camping , vi vasset fra bryggen ;



Klasseavslutning med læreren på øyrane , litt lei av bilder ;



nyter solen og gode klassekamerater ;



Meg og Tonje , hun joinet oss på avslutningen ;


Klassebilde med arnavågen til bakgrunn , vakkert ;


2 kommentarer:

  1. Slenger inn en kommentar her også jeg :D
    Digget solbrillene dine! Hvor har du kjøpt dem? :) Såg ut som dere koste dere i solen :D - Susanne tvilling

    SvarSlett
  2. Så koselig :D
    Elsker kommentarer :)
    Kjøpt de på gina tricot , de er driiit kule :) hehe ...
    koste oss kjempe mye !! Love <3

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !