søndag 28. juni 2009

Roadtrip , grilling og fezt !

I går var jeg på roadtrip med pappa og min bror til sundfjord .
Sto opp klokka 8 og kjørte 9 , så ble litt sliten etter 6 timer med kjøring .
Meningen med turen var at pappa og de skulle se på en båt , som de faktisk skal ha , og jeg skulle få øvekjøre litt :)
Koste meg kjempe mye selvom jeg gikk glipp av flere timer med soling :p

Rett etter tripen dro vi opp til min tante og onkel , og to kusiner , for Mariell , min kusine hadde bursdag så da ble det grilling :)
Måtte gå litt tidlig for jeg måtte hjem å gjøre med klar til festen til Trond , eksen min , i espelandshallen ; hadde det kjempe gøy !! :)
Masse dansing og søte mennesker ...

Hva gjorde dere på i går ?

Nå skal jeg ut i solen og get a tan !! 8-D
Gjør det du og !!



Blogges <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !