tirsdag 23. juni 2009

Farvel - men ikke for alltid ?

Siste dagen på skolen i dag sammen med mine kjære medelever !
Kommer til å savne den søte klassen min veldig masse <'3 Blitt utrolig glad i alle sammen !! Vi har fått ett veldig bra klassemiljø dette året , så det kommer til å bli fælt ikke å gå i klasse med dem til neste år !! Er selvfølgelig noen jeg har fått bedre kontakt med som ; Min søte Christine som jeg er så glad i !! Vi har hatt det så koselig ! Lille søte Kofferten , Irmelin !! Sinnsykt søt jente , du er så goood <3

Klassen min ; Fra venstre bak - Christine , Ida C , Susan , Bene , Meg , Anette , Kim Anh & Christian Fremme fra venstre - Morten , Cathrine , Brita og Kim Rene

Her er Susan , Benedicte , meg , Anette og Kim Anh :)

Meg , Christine & Irmelin - er så glad i dere søtinger <3>

Klassebilde ; Anette , Rune (lærer) , meg , Ida C , Kim Rene , Benedicte , Morten , Christine , Susan , Kim Anh , Christian , Brita & Irmelin <3>Kos dere i dag , på Sangthans, st. hans ? (er det slik det skrives?)
Jaja , hvertfall . kos dere med grilling eller hva dere nå skal finne på ?



Noen som skal noe gøy i kveld ? :)

xoxo
Ida Thunestveit <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !