fredag 12. juni 2009

koskoskos

I dag har jeg vært hos Charlotte ..
Vi har kost oss med roma til frokost og sett på tv .. Lenge leve disney channel :)
Dro ned på øyrane for å handle food og lotte kjøpte øl til bursdagen til Jørn i morgen :)
Skal bli kjempe ksoelig , for han skal ha fest hjemme med utetelt (festtelt?) og hele pakka :)
Og så skal ALLE de søte guttene "mine" være der :) Fo real lissom :p
Gleeer meg !

Morten kjørte oss hjem etter handling , for vi rakk ikke bussen , som vanlig . Vi er flink :)
Når vi kom hjem har vi lekt litt med Adriangullet <3
Når han la seg , var det tid for mat og tv .. Helledussen så deilig å ikke stresse , i stede ligge som ett slakt på sofaen og marinere oss , mett og god , og se på coyote ugly (som ble ferdig i det jeg sitter å skriver dette) buhu ..

Meg og Adrian koser oss , han har fått bleiehatt ! Jeg og , men det bildet forblir privat :p
Eller dere finenr det her visst dere blir fristet av mitt fine vesen med en bleie på hodet ;)
; charlottenorgaard.blogspot.com

Den deilige lasagnen Charlotte laget :) Den var drit goood :) Mett ble vi også , en del :p


Coyote ugly er en fantastisk film med SÅÅ god musikk :) Herlig !

Q: Hva driver dere med i dag ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !