mandag 22. juni 2009

laxe - outfit

I dag trente jeg med rokkeringen i 20 min ca. og så gikk jeg 20 min på steppmaskinen og så hadde jeg styrketrening i 20 min ...
Jeg trener rokkeringen , for å bli fastere rundt magen og samtidig få vekk litt av flesker og få muskler ..
steppmaskinen for å få igang blofsirkulasjonen og trene beina , for jeg liker ikke gå ut å jogge !
Styrke for å få markerte muskler / muskler i det hele tatt og få igang blodsirkulasjonen og få vekk appelsinhuden på lårene . Styrke for bein er viktigst for meg , så jeg fokuserer mer på det enn magen , siden jeg får forkusert på magen med rokkeringen !
Syns det er ett veldig enkelt og greit treningsprogram , som jeg er veldig fornøyd med !
Jeg trener noe jeg liker , som gjør det mye gøyere , og jeg vil trene !
Ingenting bedre enn det !

Ikke bare nok med trening , men jeg har blitt mye flinkere med kostholdet ..
Spiser god og sunn frokost , alltid med frukt . enten jeg kutter opp ett eple og en banan eller om jeg slår til med en hel fruktsalat :) det er super digg for smakssansene og kroppen :D
blitt veldig flink til å stå i mot sukkersuget , og spise frukt i stede eller bare gå meg en tur eller noe annet for å få noe annet på tankene :) hihih ... vanskelig å være sunn ..

Noen utskeielser har jeg jo , men langt i fra så mye som før :p
Nå får jeg dårlig samvittighet visst jeg spiser noe veldig usunt , men også veldig stolt når jeg klarer å stå i mot :)
Ser ofte på andre blogger der de spiser is og annet digg nesten hver dag , men så er de heldig at det ikke viser på kroppene deres . med meg viser det 2 sek etter at jeg har spist en is :/

Men så lenge jeg klarer mine mål og er fornøyd , så kan ingenting bli bedre :)

Midtskill i dag , selvom du ikke kan se det akkurat på bilde !
Tenkte jeg måtte prøve noe nytt , og faktisk så var det ikke så gale :p
Endrer sikkert mening i morgen .. Sminken er helt enkel ; litt foundation og maskara .
Gjorte det enkelt siden jeg bare skal være hjemme nå i dag :)

Klærne er skikkelig laxe , for jeg bare skal sitte hjemme på datan , lese til teorien og trene litt mer :)
Klærne er fra ; Knebukse - Cubus . Singlet - Carlings . Hood -Couture Shine .

Kos dere i kveld - jeg skal :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !