fredag 26. juni 2009

film og tur til campingen :)

I går kjørte jeg med Christian og Charlotte for å få hjem tingene til Lotte fra byn til arna !
Kjørte rundt nesten hele dagen :) Veldig gøy , en blir litt nervøs ennå av å kjøre i byn , selvom jg har gjort det en del ganger før ...

Men uansett , vi kjørte hjem og jeg slappet av litt med en stygg film mamma har bestilt , til Tonje sendte mld om jeg ville komme opp til henne og overnatta . Det ville jeg selvfølgelig , så mamma kjørte meg opp midt i ungkaren ..

Noen som fikk med seg hva som skjedde til slutt ? :)

Kom opp der , så etter litt kos ute på terassen og litt tv , gikk vi ned til Sofie og apilte volleyball med hun og Solveig , kos :)
Når vi ble lei av all myggen , gikk vi hjem å så dirty dancing 2 , kan man bli mer forelsket ?
Jeg vil ha kjæreste når jeg ser den :p
Vi såg Nynnes dagbok men den var så skuffende i forhold til boken at jeg ble lei meg og sovnet ;)


Sto opp veldig seint i dag , spiste frokost og satt oss ut på terassen litt :)
Gikk på tur med Gio ned til camingen så hun fikk bade litt :) Vi vasset pga av mangel på bikini med oss ;)
Kjøpte slush på mormors og satt litt der i sølen før vi gikk opp igjen til Vassnes residens :)
Satt på terassen og solte oss til jeg skulle hjem ...
Nå har det vært soling , og blir en tur på øyrane på "shopping" :)

Stikker nå !! Kos dere <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !