onsdag 3. juni 2009

Shopping med mammen :D

Joho ... Jeg har vært på shopping med mamma og nå er jeg storfornøyd :D
De siste dagene har vært travelt på skolen, eksamensforberedelser og mappeinnlevering , som jeg forresten ikke er litt ferdig med engang , og skal leveres i morgen tidlig !! :/ buhu ...
Men shoppingen gikk som sagt utrolig greit, og jeg fikk mye for en lite penge :p


Her en er buksedress jeg kjøpte på bik bok :) 399 kr.


Her er to par solbiller jeg kjøpte på gina til 59 kr pr. stykk,
og leopard øredobber fra lindex til 49 kr


Her er et skjerf fra vila til 79 kr , en rosa/rød cardigan fra vila til 129 kr , en svart kort tights fra gina til 99 kr og en relaxe shorts fra bik bok til 99 kr . øredobbene og solbrillene fra forrige bildet :)
Hva syns dere ?

Akkurat nå er jeg hos Christine , som ville ha sleepover siden Janisen er i syden :)
Vi koser oss kjempe mye med god mat , melon , lekser og tv titting :)
Mye latter og kos <3
Skal dere noe gøy i sommer som dere nesten ikke klarer å vente på skal komme ?
Jeg skal hvertfall til syden med mamma og min bror i 2 uker og så skal jeg kanskje være med min tante, onkel og to kusiner til syden etterpå :)
Kan ikke bli bedre enn en mnd i syden :) <3>

Hugs and kisses
-Ida Emilie <3

4 kommentarer:

  1. Så masse fine klær da vennen :)
    Dumt det tok så lang tid å levere Adrian så jeg ikke fikk vært med :( men vi må ta det igjen :) Fortsatt med på noen kose pils i morgen eller ? :)
    Love you my BFF <3 :D

    SvarSlett
  2. Ja , sant :) hihi ...
    Ja , det var dumt , så vi får ta det igjen , ja :D
    Må se det litt ann , for er ikke helt i form , så må jeg øve på eksamen you know :/
    Love you to BFF <3 hihi ..

    SvarSlett
  3. Fine klær du hadde kjøpt :D DU er heldig som skal til syden!
    Håper du få en fin tur søta <3 Hilsen susanne!

    SvarSlett
  4. Thanks :)
    Ja , jeg er veldig heldig , hehe :)
    Skal dere til syden ?
    Takk venne min ... <3
    Stor klem :)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !