torsdag 18. juni 2009

God natt <3

Nå tenkte jeg å hoppe i køyen , og marinere meg godt og lenge i den gode sengen til langt på dag i morgen :)

Dagen i dag har vært kjedelig/lite givende/ultra laim ...
Ja , you can pick liksom ;)
Dagen har gått med til shopping som dere vet fra forrige innlegg , og så har jeg fått trent i en time hjemme forran tven , diggidigg :)
Det var på tide og trengtes veldig hårdt , blir masse trening nå fremover , turer med både mamma , pappa og Charlotte :) Koselig ...
Og så selvfølgelig trening hjemme med forskjellige styrkeøvelser , stepp maskinen blir hyppig brukt , og det samme med rokkeringen :)

Må bare fortelle dere hvor fantastisk den rokkeringen er ;
Du forbrenner 250 fantastiske kalorier visst du står i 15 min .
OM det er genialt da !!
Da står du og ser på yndlingsseriene dine på tv og får trent samtidig , genius !

Vi blogges søtinger når jeg har litt flere updates , altså i morgen :) hihih ...

PS. Farget håret i går forresten , så litt lame ut på bildet ;) , så tok svart/hvit i stede for farge , men det ble ganske greit på hodet , så Ida er fornøyd <3
Glad i dere && God natt :)
-Ida Thunestveit <3

7 kommentarer:

  1. Du er like fin som alltid uansett hvordan du farger håret du pus <3

    SvarSlett
  2. Og så hadde du fått utrolig fin blogg =D

    SvarSlett
  3. takk vennen :)
    må huske å blogge du og søta <3

    SvarSlett
  4. Har hørt om den rokkeringen :D Genial den :)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !