fredag 19. juni 2009

problemer !

jeg har problemer med desingnen , men skal fikse det når jeg kommer hjem i kveld :)
Nå skal jeg trene i en time til (trent en halv time:P) , og så skal jeg opp til farmor å vaske , så skal jeg sortere litt flasker , nei , jeg jobber ikke på bir , spar eller noe ;)
det er fra festen min , så har jeg ikke fått ræven i gir enda , til å ha gjort det , så det blir i dag , litt penger blir det jo også da :) hihih ...

Syns ikke blogspot.com har så veldig mye maler å velge mellom , så jeg sitter i en klemme ... Noen som vet om noen fine , brae , eller no ?
Give a lyd lizm !

Resten av dagen går nok forhåpentlig til litt shopping med mamma , som hun har lovet meg , og så blir det vel litt øvekjøring (ikke lenge igjen nå !!!)
Og så blir det vel lesing til teorien , snop og film :)

Noen som vil joine på film , hihi ? :) Alle jeg kjenner drikekr som vanlig på en fredagskveld , å siden jeg ikke er noen fan av drikke , i det hele tatt å bruke penger på det , så slapper jeg heller av , good work !!

Håper dere koser dere masse masse alle bloggmennesker der ute , og de som er på bloggcamp , have FUN !! :-D ville jeg også , men noengangen må man bare være hjemme :(

-Ida Thunestveit <3
xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !