onsdag 10. juni 2009

Shopping og litt kos <3

Tirsdag var jeg ute å kjørte med Charlotte , Christian & Adrian til oasen :)
Vi ville dra til ett senter der vi ikke pleier å være på så ofte , men det andret vi fort på :p
Det mest rotete og rullete senteret ever ! tre ganger inn mot midter der det ikke var noe , herregud :p dummeste løsningen på ett senter .. Øyrane er bedre shoppested til og med :)
Fant ingen ting utenom to filmer vi skulle se når vi kom hjem igjen :)
Det ble ikke noe av filmene for vi satt bare å såg på blogger og kostymer , så ble klokken så mye at da var det tid for fruene :) Etter det og litt til , gikk jeg hjem for å SOVE :D as i love so much !

Bloggen til søte Charlotte : charlottenorgaard.blogspot.com <3 Besøk besøk besøk !!! :)


Kjøpt strass til å pynte på/i bilen og cd - cover :)


Kjøpte blonde and blonder & Bruder i krig :)

Meg på tur hjem fra Charlotte :) Godt med en liten spasertur hjem før leggings :)
Var på en liten shoppingrunde med Christine og Irmelin på mandag , så da kjøpte jeg denne fine blåe kjolen som jeg skal bruke på byn i morgen :) Kjøpte også to like tunicaer , en i hvit og en i svart , men de var ikke noe fin , så jeg byttet de :)
Kjøpte også en kjempe fin rosa kjole som tonje fikk i gave på bursdagen hennes :) Tok ikke bilde ...

Blå kjole fra Gina Tricot til 199 kr ..

Fin , ikke sant ? :)

Vi snakkes søtinger :)
-xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !