søndag 21. juni 2009

top model 08

Nå sitter jeg er å liksom skal øve til teorien jeg skal ha i morgen , men det jeg faktisk gjør på er å drømme om all slags mulig godis man kan tenke seg , ser på top model 08 (som jeg btw har sett før:p) og blogger ... Går'e ann lizm !
Tatt noen prøver i dag på nettet , og det går aldeles ikke bra !

Noen som har noen tips til en som har øvd i flere dager , uten å ha lært seg noe ?

Og så drømmer jeg meg bort til syden , tunisia , som jeg var i forfjor , og gjerne vil igjen !!!
Det er den vakreste plassen jeg har vært , fin kultur , digg mat , negen etter 1 dagen solen , billig shopping hvor enn du går , og bra kvalitet på det , nice gutter !
Oversiktlig : Alt man kan ønske seg !

Verdt å reise til , sousse var der jeg var , kongeplass !
Kayser hotell , 5 min fra stranden , frokost med nydelig utsikt ..
Litt uklart bilde , med stygge farger , av den ellers så alt for nydelige stranden ;


Snakket med min tante hinn dagen om solarium og noe greier , så fortalte hun meg noe KJAMIS !!!
At flere ganger når hun skal ta sol nede på øyrane (ja , vi har fått solstudio på ø MED do) , så har hun funne flekker/dammer i sengen , og da mener jeg ikke svetteflekker/dammer , men SPERMIER !!!! etter små drittunger , som tydeligvis velger solariumet i stede for en annen plass , slik at vi normale mennesker må vaske opp etter de og ligge og brune oss der de har hatt seksuell omgang ... Har mennesker sluttet å tenke på andre nå til tider ?
Visst jeg hadde sett noen komme ut når jeg gikk inn og det lå flekker etter dem , jeg hadde klikket så sykt , og de hadde fått høre det , skal jeg love !!!

Sorry for at dette går utover bloggen , men jeg blir så sykt provosert av sånne ekle ting og så vil jeg fortelle dere det siden det er så ekkelt , og sånn at dere kan være obs på det !

Reagerer jeg helt feil ? Er det normalt ?
Syns dere det er like ekkelt som meg ?

Jeg syns hvertfall det er til å spy av , rett og slett :)



Tilbake til top model og Vendela Kirsebom ...
Er det noen som har hørt henne snakke ? :p
Det høres helt forberdelig , som om hun har ondt , og har vanskelig for å få ut ordene , irriterende :p

Noen som er enig , eller er det bare jeg som henger meg opp i sånne dumme ting ?
Det høres faktisk helt forferdelig ut . Og jeg får nesten ondt selv av å se på hun og høre den ekle aksenten hennes som hun har fått etter at hun har vært model i utlandet og snakket mye andre språk !
Skjerpings Vendela ;)

Over og ut !

2 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !