mandag 22. juni 2009

playboyjentene + is <3

Heiheihallo !
Nå sitter jeg altså her å ser på playboy jentene , der Bridget holder bursdagsbesøk for hunden sin , Wednesday .. Noe så rart da .. Invitert noen venner og så Heff og de andre jentene og hundene til alle i huset , bestilt kake fra et egen hundebakeri ..
Hmm ... Jeg syns det blir litt sært !
Ler meg ihjel av kommentarene deres ! det er kult ..

Dette bildet skal jeg forklare ;
Jeg var på butikken med pappa i ste for å handle litt mat , og såg da i isboksen .. Denne isen har fristet meg sånn hver gang jeg har vært på butikken , kjøp - skal ikke , sånn er det alltid ..
I dag klarte jeg ikke mer å bare måtte kjøpe den !
Is med mint og sjokolade , kan jo ikke bi bedre enn det , trodde jeg !!! Trodde jeg !!
Ja , hvertfall , kom hjem , satt meg ned i soffan med et godt teppe og tv , og gjorde meg klar til å spise på denne isen jeg hadde ventet såå lenge på !
den var ikke noe god , for mye vaniljeis som smakte mint og drit lite sjokolade ..
ble SÅÅÅ skuffet da !!!! men tvingte meg selv til å spise litt , for kanskje den ble bedre , men nei !
Jeg ble skikkelig lei meg , så jeg gikk ut på kjøkkenet og leitet etter noe jeg kunne ta oppå for å forbedre den - jeg fant oboy :)
Og det var supergodt å ha på , så visst di kjøper denne isen , pass på å ha oboy i skapen , men kjøp heller en annen is , ben and jerrys er myyye bedre !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !