torsdag 25. juni 2009

Grilling og gode venner + shopping :)

Var å grillet på the other side of campingen på tirsdag :)
Det var sykt koselig !! Vi badet og preiket drit , drakk litt og grilte :)
Skikkelig sommerkveld :)
Når det ble kaldt etter badingen og vi var lei , dro vi til roy en liten tur før meg og trond kjørte hjem :)
Litt før vi skulle gå kom Stian , Hilde og Morten , kos :)

Her er da Tine søta ;

Tonje etter hun badet :) hihi , melkespreng ;


Meg og Tine , vi koser ;

Koser meg i sola <3 ;


Meg og Tine bader for andre gang den kvelden , digg ;


Shoppingen , ble sur for at ingenting var fint , så kjøpte ikke så mye ! ;
Tigertopp - Gina Tricot 99 kr
Hotpants - Lindex 59 kr pr.stk
Hårbånd - H&M
Laksefarget singlet - Gina Tricot 99 kr
Stripete genser - Gina Tricot
Kjøpte brun tights - gina (tok ikke bilde siden det bare er en vanlig tights :p) 99 kr

Tok forresten teorien i går også , strøk :/ 10 usle feil !!!
Kos dere i fine været <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !