torsdag 18. juni 2009

Liten shoppingrunde :)

i dag fikk jeg litt av feriepengene mine , så da ble det rom for litt shopping .
syns det var velfortjent , for siden jeg sluttet å jobbe har jeg ikke hatt noen penger til det jeg liker best , å shoppe ... litt synd , men du har jeg endelig fått litt nytt , og håper ikke det blir lenge til neste gang . høres jo ut som en bortskjemt uteligger visst dere skjønner .
hvertfall , ble sykt fornøyd etter å ha være på gina , for de hadde endelig mye fint igjen , så da ble det noen plagg der , og noen jeg skal kjøpe når jeg får mer penger !
Gjort på i dag ?

Her er den brune tunica lignende på , kjempe fin . Kr. 149 .

Og her er noen hårprodukter , bla.a shampoo , balsam , hårkur og spray leave in hårkur.
Kjøpte også øyebrynspenn og sånn helting til å ha bak i skoene slik at de ikke skal glippe . genialt eller hva ?

Her er en blå tunica som jeg kan slenge over bikinien , eller what so ever jeg skal nå i sommer .

Brun og rosa tunica fra gina til 149 kr . Fine ?

Helt geniale nå til sommer , vil ha i flere farger ..


Ellers i dag har jeg bare laxet hos Charlotte vennen og så har jeg sovet og trent litt hjemme .
Og nå ser jeg på tv .
Kos dere i dag søtinger <3

6 kommentarer:

  1. Likte toppene du hadde kjøpt! Genialt det med den fot tingen som man kan ha i sko vist de er glipper mye bak :D Heldig som har penger til å shoppe! Sku gjerne hatt litt penger jeg også :D Må se å få meg en jobb jeg også, hehe :D Digger bloggen din idamor! jeg er glad i deg søta <3 - Hilsen susanne tvillingen vettu :)

    SvarSlett
  2. takk :) Ja , døds genialt :)
    hehe , har såvidt penger , men tar meg bare råd til det , for må ha litt nye sommerklær :D hihih ...
    takk takk vennen min <3 Glad i deg : D !!

    SvarSlett
  3. Må ha nye sommerklær i blandt ja :D Du fant masse fargerike og kule sommerklær hvertfall! :)
    Skal bli fast leser på bloggen din, å legge inn mange kommentarer eg :D hehe, siden det gjør deg så glaad :D

    SvarSlett
  4. Jaja , de har jo så mye på gina :( vanskelig å velge :p
    Å det høres bra ut :)
    hehe :) kosekoselig <3

    SvarSlett
  5. Så fine ting du også hadde fått deg! :)

    SvarSlett
  6. Takk takk :)
    men dette var bare en førshopping før turen med mamma om noen dager :) hehe ...

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !