søndag 16. august 2009

alan jackson + bytur = slapp søndag !

Dagen startet med å hente alan billettene i byn , hos hun vi kjøpte de av !
Så var det en tur i åsane og kjøpe regn poncho til konserten siden det var så fint vær ;)
Kom hjem å farget etterveksten min , spiste , ventet på julie og spiste taco !
Vi dro bort til Charlotte for å fikse oss og drikke litt før vi dro på "det ordentlige vorset" der med travparken , hos Kenneth !
Der var vi ikke så lenge før det var tid for å gå bort til konserten .
Køen var trangt og jævlig .
Opplegget var tragisk .
30 - 60 min for å kjøpe bonger , så måtte vi gå til andre siden av stedet for å kjøpe drikken .
Alan var fantastisk , resten var skit .
Alan sexy jackson .

Regna sjukt !

Såg ut som en drukna katte etterpå .


Ikke akkurat dette jeg gikk med , men jeg tok ikke noe outfit bilde , så det frå bli med dette !

Bytur etter en liten homevisit for å bytte klær og spise litt .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !