søndag 9. august 2009

Feel like shit !

I feel like this today ;

Jeg føler meg helt forferdelig , tenker alt for mye og mer til ! (Ikke godt for noen) .
Og jeg får ikke til noe !
Meg og mamma spiste middag på roaldskro etter en tur hos mormor og morfar for å hente rokkeringen og prate litt ..
Hvertfall , sånn hver gang jeg skulle putte mat i trynet , griste jeg halve på meg selv !
Mamma fikk hvertfall underholdning .

Vi gikk veldig fort ut igjen , for begge ble så utrolig mett at vi trodde det skulle komme i retur .
Mamma måtte kjøre hjem igjen , for når jeg blir alt for mett er det middagslur på vei , så jeg ble jo grisetrøtt !

Når vi kom hjem igjen , gikk mamma for å leite etter pusen og jeg slenge meg ned på soffan med datan på magen .


Nå skal jeg støvsuge , og mamma skal leite mer etter pusen mens vi bestemmer oss for om vi skal dra og leie taken , eller om vi skal se i dine sko på kanal 5 eller se the wedding date på dvd .
Noen forslap på hvilken film som er best til slauresøndag ?

Meg og mamma skal hvertfall kose oss med cookies som jeg lagde i dag , og masse candy !
På tide at vi har en jentekveld ! <3
Love my mama ! : D

Snakkes bloggfolk .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !