lørdag 8. august 2009

Ikke de beste dagene !

Hvorfor lever vi ?
Hvorfor er vi satt på denne kloden kalt jorden for å stresse oss gjennom livet med nebb og klør for å kunne klare oss , så skal vi dø ?
Er det verdt det ?
- Jeg syns ikke det !
Det eneste som holder meg oppe akkurat nå , er at gutten min kommer i september !
Noe vi også må stresse som f'en for å få til !
Hvorfor kan ikke mennesker fra andre land ha det like enkelt som oss , når de vil reise til ett annet land , som Norge , bare ha ett pass , og reise ?
Hvorfor skal de måtte søke om hver enkelt ting , stresse med å få visum , noe som sånn 1 % får , for ikke å få lov til å reise ?
Hvorfor skal alt være så vanskelig , når de kun vil møte noen de er glad i , kanskje få en jobb der de tjener mer enn 25 lire dagen , noe som er 113 kr i norsk valuta ?
Alle som styrer rundt på denne jorden har hjerneblødning , og bryr seg kun om seg sjøl !
Jeg skal ta over hele verden og gjøre slik at de som vil kan få reise til andre land uten å miste verdigheten sin .
De vil jo bare jobbe og få seg ett noe lunde rettferdig liv !
Ser jo bare noen av de som faktisk får komme til land som norge , sverige osv , og lager masse bråk , dreper what ever , og får fortsatt være her , mens de som faktisk vil reise for en god grunn , de må være i landet sitt og kjempe for livet . Med 113 kr dagen ( det er hele dagen ! )
Jeg savner kjæresten min , og kommer til å gjøre ALT for at han skal få komme over hit og få ett verdig liv !


Jeg gleder meg til å få mamma hjem igjen , og ha en her som virkelig forstår !

World peace and justice <3

Lenge leve rettferdigheten , ikke sitt på rævva og tro du skal få alt på gullfat , det funker ikke i det lange helvettesløp , også kalt livet !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !