fredag 21. august 2009

"den gikk ut 28 november 08"

Før jeg begynner på dagsinnholdet mitt , vil jeg først dele 2 bilder fra da jeg passet lille Mia :D
Hun er gulljenten min <3
Elsker denne lille jenten som hun skulle vært min egen , skjønning <3
Hun skal forresten bli kjøreste med Adrian , så vi er allerede begynt med spleisingen , og det utvikler seg bra .
<3

Her er vi nettopp kommer hjem fra tur med Charlotte og Adrian .


Onsdag hadde vi besøk av Julie , Charlotte , Adrian og Ørjan .
Mamma lagde hjemmelagde kjøttkaker og til dessert fikk vi is med jordbær og smilkrem pluss melkesjokolade <3
OM det var deilig !

Her lager jeg til jordbærene ;

Etter maten , da kvelden nærmet seg , dro jeg ned for å vaske .
(som sikkert alle har fått med seg , så er det noe jeg gjør hver onsdag , it's my job !


Outfiten for i dag ;

Topp - gina
Indianertopp - Bik Bok
Cardigan - Vila
Tights - gina



Nå skal jeg lage til cookies før jeg drar opp til farmor for å vaske og tjene litt penger !
Cookiesene er til kosekvelden som finner sted hos Charlotte i dag .
Vi skal se film , lage hjemmelaget pizza , spise masse godt snop og bare kose oss max .

Denne cookies oppskriften var jeg så heldig og fant på bloggen til ulrikke :)
de er fantastiske , men likte de best uten sjokolade .

Nå må jeg styre på , så vi snakkes søte små !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !