onsdag 26. august 2009

JAAAAA !!!

Nå skjer det saker og ting her serru !

I går ringte kiwi arnatveit for å avtale ett intervju , og jeg sa selvfølgelig ja !!
I dag ringte ica gullgruven for å spørre om jeg kunne komme til intervju der også !
Nå har jeg søkt på jobber heeelt siden jeg sluttet på lmc , og så nå når jeg får ett intervju , får jeg mange :p
Når det skjer , så skjer det stort altså !! :)

Nå er jeg super happy , og gleder meg til å gå på intervjuene , og for å se hvem som har en good arbeidsplass å by på .

Jeg har vært i bursdagsbesøk til Adrian i dag , som dere vet , fylte to år på mandag !
Det var kjempe kos .

Ellers har jeg brukt dagen til å vaske i fritimen , hatt min første time med natur og miljø dette året , vært i åsane og vært syk + besøket !

Alt jeg klarer på en dag altså .

Nå ønsker jeg dere en super god natt , sov godt !
kyss og klem fra studenten !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !