torsdag 13. august 2009

Ny plan - forresten !

Jeg har lagt en plan for å få ett nytt og bedre liv !
Den kommer senere når jeg har lyst og dele den med dere : )
Dette lover godt tenker dere sikkert , men nå skjer det !
For det er nemlig veldig viktig å gjøre noe for å få orden på livet ditt , når det synger på siste verset !
- Det gjør nemlig mitt nå , føler jeg !
Derfor må jeg ta handlig ut av alle utsagnene mine , og dermed gjøre noe med livet !
Ingen som skal gå gjennom livet å føle seg som en bøtte med drit , bare fordi du tror det er meningen med livet ditt !
Det er det nemlig ikke !

Man skal leve som prinser og prinsesser !

MAN SKAL ALLE HA HOVEDROLLEN I SITT EGET LIV !


JEG KREVER IGJEN HOVEDROLLEN I MITT LIV , NÅ ER'E JEG SOM BESTEMMER !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !