søndag 30. august 2009

nå var denne helgen over !

heisann .
hatt en ellers kjedelig helg med forsøk på å drikke , men ingen av forsøkene virket .
Fredagen var vi hos Hilde og Stig alfred .
De dro på byn , jeg dro hjem og var dårlig .

Lørdag var vi hos Charlotte og Raymond .
Jeg ville ikke være hos Raymond , så jeg satt oppe hos Christine og Janisen til de andre ville hjem .

neste helg blir det rolig jentekveld med digg og jentefilmer <3
Og barnepass , jeg gleder meg !

Ingen bilder i dag , enkelt og greit for at jeg ikke er i humør til å legge ut noen bilder .

Jeg kommer , tror jeg , til å bli litt stille de neste dagene , for livet mitt har bestemt seg for å spore av skinnene for øyeblikket , så jeg må få det tilbake på sporet før jeg orker , og i det hele tatt har noe å blogge om .

peace and love and all that !

2 kommentarer:

  1. håper du har det bra og begynner igjen!

    SvarSlett
  2. jepp , tar bare litt tid å fordøye alle følelsene noen ganger ;)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !