mandag 17. august 2009

Carrie Bradshaw .

Dro på shopping til åsane .
Når vi skulle parkere begynte vi allmost å krangle med to gamle damer , fordi de skulle rappe plassen fra oss .
Frekke kvinnfolk altså .

Gikk i ca. 100 butikker , men fant ingenting !
To tightser fra gina måtte til , pga. at vaskemaskinen eller noe har spist de opp .
Dårlig gjort spør du meg !
Ble også en vanlig hvit tee med liten lomme på brystet og en blå random undertopp .


Jeg elsker tv 3 når jeg får se to episoder av min yndlingsserie ; Sex and the city .
Denne kvelden kunne ikke endt mer perfekt !
Har sikkert helt nedpå med hele 4 tekopper i dag .
Så sykt snopesyk for tiden , så da drikker jeg heller te med noen sukketter i stede for masse snop .
Syns selv at jeg er litt dyktig når jeg klarer meg uten snop .

Tee'en som jeg kjøpte;
Don't mind the face , i'm tired !

God natt og peace out from me lizzam .

Kiss kiss :-#

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !