søndag 2. august 2009

Bloggtørke er over :)

Heisann ppl :)

Dagene etter jeg har kommet hjem fra Alanya og kjæresten min har egentlig vært helt jævlig !
Jeg savner Charlie så sinnsykt mye , og ikke vite hva min kjære gjør på , sucks !
Han jobber hele dagen , pluss de ligger en time forran oss .
Og det er drit dyrt å ha telefon kontakt , så det blir veldig lite snakking , og når vi først har tid , er det bare i noen få minutter før en av oss må stikke ! :/

Hver gang blir jeg ser på bildet blir jeg skikkelig emo og gråter :p
Trodde virkelig ikke det kunne gå ann å savne en person så mye .
Trodde hvertfall ikke jeg kunne det , for det er jeg ikke vant til !

Selvom gode venner har vært super hjelp , har det fortsatt vært litt tungt .
Bare gleder meg til september når han kommer til meg og vi skal bruke all tiden sammen , og jeg skal vise han til vennene mine <3>

Charlie er en helt fantastisk gutt/mann med helt fantastiske synspunkter på ting .
At det går ann å være så fantastisk !

Mine følelser for han kommer nok aldri til å visne , bare bli sterkere !

Håper august ikke går alt for seint , slik at han kan komme fortere til meg og holde rundt meg og kysse på meg !

I morgen er det jobb på meg , så venter til filmen jeg ser på , a walk to remember , er ferdig , og visst ikke charlie har kommet på msn til det , så er det natten for meg !
Tidlig opp er jævlig !

Over og ut fra emoforelskede Ida !

Ps.
Noen som vet om dette savnet går over , slik at jeg bare kan glede meg over å ha funnet denne fantastiske mannen og får se ham om litt over en mnd ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !