tirsdag 25. august 2009

litt fra lørdagen .

Noen av folka ;

Litta av gutta ;




Lisslykkede bilder , men det er hvertfall noe ;)

Joachim og Christian , gutta ;


Christian og Susan ;



Bursdagsbarnet ;


Nattmat , som jeg faktisk ikke fikk i meg for jeg var for opptatt av å snakke og drikke vann !
Måtte ha "bevis" ... Dette kommer jeg til å huske for resten av livet :p
Morningen etter begynte jeg nesten å grine for jeg var så sulten , og OM jeg angret på at jeg ikke spiste den pommien da :/

Men Charlotte fikk i seg maten , for hun bare hører på tullet som kommer ut av kjeften min !

Bursdagsfesten til Benedikte som endte på byn og tyrkiasjappen ved sjøboden :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !