tirsdag 18. august 2009

dagen før dagen !


i morgen begynner jeg på skolen , noe jeg ikke vil !
jeg har sett klassen , og det er kun sånn 4 stk jeg har lyst å gå med og vi er 28 i klassen !
tror dette blir utrolig skummelt .
skolen jeg skal gå på er 10 min gange fra huset mitt .
noe som er helt ok det , men den skolen er liksom drit stygg , har jeg alltid syns .
så er det alltid sossene og grineungene som er så mye bedre enn de på yrkesskolen som har gått der , og nå skal jeg gå der ?

OH NO !

håper dette skoleåret blir kjempebra , og at jeg får de karakterene jeg trenger !
må ha 5 i snitt , helst mer , for å komme inn på sykepleieren i bergen !
og får jeg det , ja da er jeg verdens lykkeligste jente .
Jeg skal klare å konsentrere meg , jeg skal !
i dag har jeg ikke bevegd meg ut av huset , for jeg er sliten !
tror jeg har fått den samme sykdommen som jeg hadde for noen år siden .
jeg var syk ett helt år !
de trodde først det var salmonella , men det var det ikke , tror jeg ! hehe ...
hvertfall , jeg har vært dårlig helt siden jeg kom hjem fra turkey !
sliten hele tiden , ondt i halsen , ondt i magen , slapp , mange doturer hver dag (veldig nødvendig å si til hele verden )
noen dager klarte jeg ikke bevege meg ut av sengen i det hele tatt .

håper virkelig ikke det er samme sykdommen , jeg vil heller ha SVINEFLUUUU !!!!
kost meg litt med outfit bildene i dag .
hehe , er jeg ikke kul ?

Håper på en liten tur til lagunen i dag for litt nye klær .
men jeg lar håpet ligge lavt , for man vet aldri hva mamma bestemmer seg for når hun kommer hjem .
jeg har hvertfall lært nå , at man vet aldri med dyret .
teorien gikk nedpå i dag , har lest noe på det jeg fikk feil på på prøven før ferien , så håper jeg klarer den når jeg skal ta den om en uke eller to !
jeg skal øve , mamma !!! masse ...
du skal få slippe å kjøre rundt på meg hele tiden , så veldig mye lenger hvertfall ;)

Håper alle får en superbra dag i dag !
Og lykke til med første skoledag , de som også har i morgen !!

Håper på en film kveld hos Charlotte med godterier , feire den siste kvelden i sommerferien 09 !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !