mandag 3. august 2009

Handling på egenhånd !

På lørdag var meg og charlotte veldig sliten etter festing og byn på fredagen !
Hun var vel mest sliten siden hun fortsatt var full når hun kom hjem til meg .
Nei , tulla med deg vennen !
Vi var litt rastløs og lurte hva det var å finne på denne lørdagen !
Joda , vi skulle drikke , igjen .

Vi tok fatt og gikk opp til pappa for å hente sykkel , og så syklet vi ut på butikken og kjøpte alkohol !

Syklet hjem igjen og lagde mat og spiste !
Når klokken nærmet seg mye , syklet vi like gjerne ut til charlotte og siden vi hadde kommet så godt i gang !
Fikset oss og sånn , så kom Tonje og vi begynte å drikke .
Endte opp hos vors hos en kompis , som ikke bærte videre for min del !

Gikk hjem når resten dro på byn !
Men noe godt kom det jo ut av det , jeg fikk søvn .
BMX'en til Vegar er ikke noe stress å sykle på liksom , næt !
Kne'ar meg når jeg sitter å sykler , så måtte stå allmost hele veien :/

Charlotte fikk pappa sin sykkel !
Sexy ass motherfucker <3> I dag , mandag , har jeg vært på jobben til mamma og jobbet siden hun er på ferie !
Stress !
Sto opp litt før 6 , pappa hentet meg halv syv .
Var i åsane litt før 7 , bussen til knarvik kom med en gang jeg hadde kommet bort på buss stoppet .
Bussen var i knarvik typ 10 over 7 .
"Sjekket inn" i resepsjonen på jobben 07.15 !
Silje kom klokken 8 .
Konklusjon ; Aner dere hvor mye bortkastet tid det blir denne uken på venting når jeg hver morgen må vente i 3 kvarter for å begynne å jobbe ?!
Alt for mye !

Uansett , sykt sliten etter en lang dag på jobb !
Skal ikke klage , siden jeg ikke tjener 25 lire i timen , noe min charlie gjør hele dagen på jobb !
Han jobber hele dagen også , ikke bare 6 - 7 timer !
Stakkar vennen !



Handlet med pappa når jeg hadde sett litt på tv etter jobben !
Kjøpte vannmelon , agurk , is te , pepsi max , og tomat saus til makaroni middag i morgen , knekkebrød og leverpostei !
Blitt stor jente å handler til meg selv !

Mamma , kom hjem igjen til meg , savner god middag ! Og å ha deg rundt her :p
Eller , savner kun maten siden jeg har vært med henne 2 uker i syden .
Love you mama <3>
Melon og agurk , så digg og sundt !
Mye bedre enn småspising på tax free snopet :p
Nå koser jeg meg med data og tv !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !