søndag 16. august 2009

dildoparty på g !

Vi startet med å drikke litt hos Charlotte , så kjørte pappen oss opp til Christine som skulle ha dildopartyet .
Da vi kom opp der , startet vi med en gang , for vi var litt sein , som vanlig !
Vi var tre stk. som skulle sminke oss på 5 minutter , samtidig .
Det slår aldri feil .

Hun dildodamen startet med å fortelle om de forskjellige produktene , vi fikk smake på oljer , og lukte på litt forskjellig !
Etterpå fikk vi se litt igjennom hefter , se litt på undertøy og slikt .
De som ville ha noe , hadde samtaler alene med hun damen , mens de andre bestemte seg i mellomtiden om hva de skulle ha !

Jeg for min del kjøpte ingenting , pga. mangel på penger ..

Bordet med det rare på .
Jentene .

Meg og Benedickte .

Charlotte i sitt ess .

Jentene mine <3

Tonje , meg & Lotte .

Suck it !

Tripp , trapp tresko . Dere er skjønn !

Det var en super koselig kveld , med mye nyttig informasjon (hehe) , mye latter og fnising , & masse gode jenter ..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !