søndag 16. august 2009

dagen derpå .

Effektiv dag i dag !
Hadde bare alle dager vært slik .
Nei , i dag tvingte mamma meg opp av sofaen fordi hun mente jeg burde rydde .
Hun gikk i kjelleren og jeg falt rett ned igjen på sofaen !
Men da hun begynte med å true , tenkte jeg at da er det best jeg gjør nokka .

Hun kjørte meg heldigvis ut til Charlotte sånn at jeg fikk sminken og pillsene mine , sånn at jeg slapp og gå .
Her er ett helvette med busser og det regner galant , så gåing ble det ikke !

Ryddet rommet etter at mamma hadde gitt meg gnagsår i øra .
NEI , jeg orker ikke gjøre ting med en gang de blir forventet på en søndag (eller resten av uken for å si det sånn) , ta hensyn til slappe tenåringer på en søndag !

Joda , så slik ble utfallet av rydding i sinne !
Gulvet er ryddig , men tok bilde før jeg var ferdig !

Mamma ble glad igjen , and so was I når hun lagde i stand pizza og boller til oss , og fant film .
Vi ble enig om at prada filmen hadde ikke blitt sett på lenge , og den er god .

Belkedningen i dag har bestått av joggebukse fra spar kjøp , ed hardy hood og ed hardy caps .


Pusen koser seg på soffan , endelig kom hun igjen , eller for 5 dager siden .
Hun har lagt på soffan siden ! Love her .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !