søndag 16. august 2009

jeg savner det !

Jeg sitter her å er emo .
Mamma har lagt seg for lenge siden , og jeg føler jeg er den eneste i verden !
Det er mørkt rundt meg også !

Jeg savner å ha en å være glad i hver dag , vise ham at jeg er glad i han , og han er glad i meg !
Jeg vil ha en her med meg , som jeg kan dele de minste ting med .
Som å spise en is i byen , gå en tur eller lage mat sammen .

Dette er noe som alle burde være glad for .
Småtingene som ikke betyr noe , før de ikke er her lenger .

Jeg vil ha en som klemmer meg uten grunn .
Jeg vil ha en som viser han er glad i meg , når jeg er på mitt værste .
Jeg vil ha en som setter pris på de små tingene .
Jeg vil ha en som ser på meg mens jeg sover .


Det er de små tingene som betyr noe !
Jeg er en håpløs romantiker .

Jeg vil ha en her nå , som kan holde rundt meg og være glad i meg .
For nå er jeg på mitt værste .


Håpløs emo romantiker - Ida Emilie <3
GOD NATT og husk å sette pris på de SMÅ tingene her i livet , så som de store .
Glad i dere .

2 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !