onsdag 19. august 2009

første skoledag - spennende

I dag var første dag på skolen , som egentlig gikk ganske fort og greit .
Jeg kom i klasse med mange jeg ikke har sett før , en del jeg har gått i klasse med før og kusinen min , julie (juliesva.blogspot.com) .
Veldig kjekk klasse , så dette skal gå fint !

Men skolen er som ett fengsel når man kommer fra yrkesskolen og kan gjøre akkurat det som passer oss , og så kommer vi opp der det ikke er lov til å gjøre noe .
Får nesten ikke gå på toalettet aleine vettu , så vi veit at her gjelder det å smiske seg gjennom året for ikke å få 500 anmerkninger .

Tok toget til byn etter skolen for å shoppe litt :)
Endte opp med en indianertopp til (kjøpte to i går ) , og så to strikke gensere .
De var kjempe fine !
Vi møtte Nina og susanne i arna , så de ble også med til byn med jeg og Julie , så spiste vi på burger king ( i know , usunt , men who cares )? hehe .

Togstasjonen i Bergen fo sho !

Glad for at vi er ferdig på skolen for i dag hvertfall ..
Alltid skummelt med første dagen !


Litt uklart , men det skjuler ikke smilene våre ;)
Gleder meg litt til å begynne med dette året , slik at jeg er litt nærmere sykepleiertilværelsen :D

OM jeg gleder meg til å begynne å jobbe på haukeland med barn allerede første året , om jeg kommer inn da !
Ellers blir det utdanning i Oslo , Trondheim eller Stavanger !

Nå skal jeg og Julie renske jordbær til desserten !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !