torsdag 13. august 2009

Søndagstur på en torsdag ? Ja takk !

I dag har vært en veldig god dag !
Stod opp , satt på en god film og rokket (slankerokkering)
Spiste så en youghurt , og gikk opp til pappa !

Ryddet litt hos min kjære far , for at han skal betale alan jackson billetten min , så det var good !

Gikk ned igjen å tok en dusj hos mamma før Charlotte & Adrian kom på middagsbesøk .
Rett før vi skulle spise , så kom Mia også , som jeg skal passe til i morgen !

Etter maten gikk meg , Mia , Charlotte & Adrian på tur til butikken å kjøpte litt banan , sjokolade og noe å drikke !
Så gikk vi på lekeplassen !

Det var kjekt , men måtte gå nesten med en gang , for ungene var trøtt og litt kald !

Når vi kom tilbake fra den deilige turen , fikk vi i oss litt mer mat , byttet bleie og litt sånn , så var det natta for Mia , men hun skulle absolutt ikke sove , så det tok litt lang tid .
Men hun er flink , så ikke noe styr etter vi fikk opp reisesengen :) Godjenta mi <3

Nå sitter jeg å ser litt på tv , så er det snart natta for meg og !
Men er alltid noe man skulle hatt med seg fra tv - skjermen :D

God natt kjære bloggere <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !