søndag 27. september 2009

barnepass = kos <3

denne helgen har jeg kun passet unger og tatt det skikkelig chill !

torsdag kom Mia til meg etter skolen ! Charlotte kom bort litt etterpå , så spiste hun middag med oss ! mamma lagde hjemmelagde kjøttkaker som vi liker så godt ! de er best ..
vi koste oss med one tree hill og lekte med Mia gullet .


Fredag kom Charlotte og Adrian bort . vi tegnet , dro ned på øyrane og bare hadde det koselig med ungene . meg og Mia dro hjem igjen og koste oss !

Hadde det kjempe koselig disse dagene , selvom man blir en del sliten når man løper etter småkidsa hele dagen . gleder meg til jeg får min egen .


Gullet til tante gjespet akkurat når mamman skulle ta bilde <3 love you Adrian solen min !


Helgen har vært veldig koselig ! selvom jeg egentlig hadde litt lyst å drikke , så var det deilig å slappe av også !
Kos dere i dag folkens !
Jeg skal bare slappe av med Nora og disney chanel til hun skal hjem . når hun er dratt skal jeg kjøre en tur med pappa , om han gidder . han gidder aldri . kanskje jeg kan spille på det ? ja !

fred ut !

Min skjønne Nora !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !