onsdag 16. september 2009

you call me a bitch like it's a bad thing .

hei !

nå sitter jeg i knarvik og venter på at bilgreiene kan åpne , så jeg får tatt teorien . gruer meg faktisk litt , selvom jeg føler på meg at det skal gå som hakka møkk ! nå sitter jeg på kontoret til mamma mens hun gjør noe i kantinen ! mamma er sjef i en kantine i knarvik . willberg . jeg sitter faktisk å leser og krysser litt av i oppgavehefte som hører til teoriboken ! forresten , for dere som holder på å lese til teorien og føler dere ikke bare klarer å lese ; kjøp dere en oppgavebok ! funker veldig bra , har gjort det for meg hvertfall ! det er nett som teorien føler jeg , så det må jo funke ?!

nei , hva skal dere i dag da folkens ? etter skolen og jobb , for dere som har det :)
jeg tenkte jeg skulle hjem etter teorien , for det er faktisk ikke vits i å gå på skolen for 1 time ! det ser jeg på som unødvenig ! bedre med dagfravær enn timefravær .
jada , jeg vet dere dør etter å vite hva jeg skal etter T , og det er akkurat det jeg skal fortelle dere om nå ! jeg skal en tur ut til Charlotte og Adrian med en gave til Adrian tenkte jeg , og så har jeg faktisk tenkt å spørre en venninne eller to , om vi skal gå ut å spise ! for det elsker jeg !

fikk faktisk nettopp ideen fra cdidriksen.blogspot.com , for hun var på kinarestaurant i går , så da vil jeg det i dag ! jeg elsker kinamat . kanskje noen som melder seg frivillig til å joine ? jeg tar åpent i mot alle henvendelser !
etter at jeg har vært i byen på kinaplace og kanskje fått tak i nye nerdebriller , skal jeg faktisk talt gå en tur i dag og ! noen som hadde trodd det eller ?

okei , dere dør etter å få vite historien angående nerdebrillene , ja ? tenkte meg det , så here it goes ; jeg hadde vors last torsdag , ja ! men endel gode mennesker i mitt liv ! hadde det drit gøy , jeg danset hele kvelden . shocker ! hvertfall timene gikk , og så skulle rene og de gå . han skulle absolutt ha med seg disse her fantastiske brillene , så han slenge like godt penger i handa mi , og tok de med seg ! håper du hadde det kjekt med de , rene !

Q ; hva skal dere søte lesere i dag ?

ingen bilder på denne datan utenom noen nedlastede bilder fra google som christiano ronaldo og litt sånn , men dette var det beste jeg fant , æresord , så dere har med å være fornøyd ! SMIL .

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !