fredag 4. september 2009

HELG !!!

Nå er det endelig helg og jeg er super klar for festing og avslapping ..
Det er jobb nå for meg , men etter det er detkun gøy !!!

Var i byen med Tonje , jenta mi , og spiste på china place eller hva det het (:p)
Og så var vi på en alldeles ettertrengt shopping runde !

Bilde av tingene kommer etter jeg kommer hjem fra byen i natt , tror jeg .
Med mindre jeg ender opp med grøftefylla sleng bak en container .

Jeg kjøpte meg en kjole son jeg skal bruke i kveld , kosesko - som er aldeles nyyydelige !
en paraply (min første paraply faktisk) , øredobber og genser !
tror ikke jeg har glemt noe nå hvertfall .

Jeg stikker på jobb nå , min nye jobb på ICA i kjøtt - avdelingen !
OM det er bra jeg har fått meg jobb nå , slitsomt men gøy !

Etter jobb blir det en-times-vors hos tonje , for meg , og så reiser alle vi jentene på byn + jokke og chris , my bro from another mo !

Have fun you guys !
- Seni seviyorum <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !