onsdag 9. september 2009

en skoledag

I dag har det vært utrolig kjedelig på skolen .
Sånn tingenting som skjedde , så jeg , samt sikkert alle andre på skolen har hatt en død skoledag !
Blir sliten av ingenting også ! Historielæreren vår glemte den siste timen i dag , så etter 20 min gikk vi for å spørre etter han , han hadde sittet i helt sine egne tanker , og dermed glemt oss . går'e ann liksom :p ?
Vi fikk gå da , siden han var så sein , så det var fullt OK !

Hatt naturfag i dag , utrilig kjedelig , jeg lærer ingenting !
Hvorfor kunne man ikke hatt noe interessant stoff i timene , i stede for ting man ikke bryr seg om eller kommer til å ha noe med å gjøre når man begyner å jobbe , eller ellers i livet !
I don't get it !

Chilinøtter var redningen i dag , siden det gir mye energi ! Happy that daddy gave it to me .
Klassen konser seg så sykt , alle utenom meg .
Jeg er skikkelig lei skolen , hvorfor skal ett skoleår så mange mnd når man ikke trenger halvparten de prøver å pakke på oss ?

Trengte kaffien etter skolen , SÅ SYKT DIGG !
Nå er jeg våken og ser på tv mens jeg sitter litt på pcen !


Nå er jeg klar til å ta sol med Tonje søda , og så skal vi til åsane for å kjøpe alkohol til i morgen !
Alt man gjør for alkoholen !
Det tar forresten en time med buss til åsane fra meg . Så da gidde forrige setning mening !
Kos dere !

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !