søndag 6. september 2009

fredag + lørdag + søndag = helg !

Fredag - på vei til jobb etter en lang skoledag med matte og matteprøve .



Lese til teorien er viktig for å få lappen , snart !
Jeg blir gal av ikke å kunne kjøre når jeg vil , og det står kun på teorien !
For jeg vet jeg klarer oppkjøringen , lett ! Er jo det jeg skal kunne lizzåm !


Etter jobb var det off to vors hos min Tonje med Tonje (ofc) , Christian , Susan , Jokke med kniven , Lise , Sofie og Benedikte skulle være der , men ble dårlig og gikk hjem før meg og Susan kom fra jobb !

Grr !

Finingene Susn og Tonje <3>
Tonjepuzzzen !

Christian :D


Lørdag - kjedsomhet , vasking på g hos farmor og barnepass !


Søndag - kjedsomhet + teori + tv/film !

How do you like my glases ?

Enda mer teori !

SMIIIL !

<3>




4 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !