tirsdag 29. september 2009

god kveld !

Sitter her med familyen og ser på disney chanel . awsome !
i dag har jeg kjedet meg gjennom en skoledag , tatt passbilder . kipt .
etter skolen gikk jeg hjem , skiftet og så hentet Tonje og faren hennes meg og vi dro på senteret .
vi har forresten hele 40 butikker , og det er med to matbutikker , farmacy og annet som ikke skulle bli telt med som butikker ! meg og Tonje dro til bergen city der vi gikk på kina restaurang på galleriet , det var godt ! og så fikk vi brukt ms. visa litt også .
jeg fikk kjøpt meg en topp , denne rosa kosehalsen og oppgavebøkene til teoriprøven :)

Slik ser jeg altså ut i skrivende stund . jeg er veldig sliten , så det blir snart natten etter litt øving til historieprøven på torsdag ! vi har 30 sider (fulle sider) , og jeg har ikke begynt å lese .
jeg ligger SÅ dårlig an !

Dette er meg og min bror . si hei til han da :D

snakkes søtiser <3

6 kommentarer:

  1. De kosehalsene er dritt digg, har samme i en annen farge :D Hei broren til ida! Hehe :D

    SvarSlett
  2. ja , de er sykt gode ! ville ha grå , jeg !
    Han sier hei tilbake :D

    SvarSlett
  3. hadde ikke gjort noe med flere i forskjellige farger nei :D Du har så fin blogg du ! :D

    SvarSlett
  4. det er helt sant :) de er jo så gode !
    Takk :D nå ble jeg glad !!

    SvarSlett
  5. Hehe, ikke noe problem :D

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !