tirsdag 8. september 2009

the happytime is over

"Helvette" , ropte jeg etter jeg hadde våknet av mld jeg fikk av Amalie halv 8 i dag morres !
Da har jeg sovet igjennom mamma som først vekket meg halv 7 når hun gikk på jobb , og ringte meg utallige ganger etterpå .
Jeg har ignorert alarmen på mobilen min som slumrer i en hel evighet !
Men mld til Mali våkner jeg av , herregud ! Jeg må virkelig skjerpe meg med døgnrytmen , for dagene blir ødelagt når jeg legger meg så seint om kveldene .

I dag skal jeg legge meg tidlig , akkurat nå faktisk .

Jeg har vært på shopping med mamma i åsane , samt byttet noen ting , så denne dagen har jeg vært flittig !
På skolen i dag fikk jeg forresten til matten , for sånn første gang i hele mitt liv !
Så jeg satt i 2 timer å gjorde matte . Jeg klapper meg selv på skulderen .

Legger ut bilder fra shoppingen i morgen .
Er så fornøyd , for jeg pleier aldri , nemlig ALDRI å finne noe når jeg har penger !

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !