søndag 6. september 2009

date og shopping med jenta mi <3

Vi startet med å se oth hjemme hos meg , før vi dro ned til øyrane !
der ventet vi til toget gikk , så dro vi til byen !

Der gikk vi mot china palace ! der er det sinnsykt god mat , og du får den etter 5 min !

Jeg valgte med sprøstekt svinekjøtt med sursøt saus - as allways !

nam nam .


Tonje valgte seg kylling i karrisaus , som også er veldig godt !

Jeg koste meg kjempe masse med den søte jenta mi !
Det var en etterlengtet date søda <3>Shopping ble det jo også tid til !

Når vi gikk rundt i byen bestemte vi oss for å ta extention , men salongen din salong hadde stengt for dagen , så dette må vi ta igjen !
Da ble det som avtalt litt shopping !

Jeg endte opp med litt småting , som var absolutt nødvendig :p

Øredobber;


Leopardkjole (ikke akkurat den jeg hadde tenkt meg) , men den duger til kjekke byturer;


Paraply , jomfruparaplyen ;


KOSESKOOOO!!!
Jeg elsker dem ;



Genser ! den er god , men klør litt !





Nå kan høsten komme , eller ikke nett enda , jeg mangler en god og superfin jakke som jeg har in my mind !

Elsker jenta mi !!

<3

3 kommentarer:

  1. fine ting du har kjøpt! likte spessielt godt kjolen.

    SvarSlett
  2. og skona såg kjempe gode ut. god og varm på beina til høstkveldene komme! :D

    SvarSlett
  3. Takk takk !
    ja , de blir gode en kald høstkveld etter jobb , eller kosehelg .
    jeg elsker høsten !

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !